Ugentlig blog
Fest UDEN arbejde
Restaurant salg restauranter
T I L B U D
Selskabslokaler uden arbejde
Bryllupsfest
Billige selskabslokaler fester
Sølvbryllup sølvbryllupsfest
Bryllup Fest u/arbejde
Fest medtag ALT - festlokaler
1 druegaarden strandkro Greve
Brunch Køge Bugt København
Firmafest Stor Københ.
Selskabslokaler tips
Karaoke Cafe til FEST
Kobberbryllup
Bryllup fest medtag ALT
Guldbryllup
Bryllup tilbud online
Fødselsdag Fest..
Fødselsdag medtag ALT
Fødselsdag
Nonfirmation & fest
Konfirmation & fest
Palmesøndag
Bededag FEST..
Skærtorsdag Langfredag
Kristi Himmelfartsdag
Nonfirmation
Konfirmation medtag ALT
Konfirmation
Fødselsdagsfest
Barnedåb
Barnedåb fest-Uden arb.
Alles Forsamlingshus
Mortens aften..
Skovtur med lækker menu
18 år Fødselsdag fest
Forlovelse
Drikkevare ALT for dyre
Kro - Restaurant er dyr
Åbent hus - Reception
diskotek-Cafe København Greve
Bryllup lån
Cafe-diskotek København Greve
Vind MANGE Penge
Leje bolig lejeboliger
Fest mad
Festmad menu
Catering
Festmad
Festmad ud af huset
Fest menu
Lån Karaoke Cafe
Karaoke
Polska Cafe-disko polonia.dk
Loteria Polonia zl euro zloty
Mieszkania pokoj wynajem
Velkomst med live musik
Musik vist LIVE..
Fødselsdagsfest 18 år DJ musik
Polterabend & Karaoke
Vind GOD fest
Efterår FEST
Sex på Singles2.dk
Maj fester
GrundlovsFEST..
Påske
Høst FEST..
Halloween FEST..
Sommer FEST..
Sankt Hans FEST..
Pinse FEST..
Forår FEST..
Indbydelse Bordkort
Fest Telt. ALT TIL FEST
Servering anretning kok tjener
Festfotograf festfografen
Diskotek natklub discotek
Gratis Festsange
Kloak gartner brolægning VVS
Dating med Singles2.dk
Din Personlighedstest
Dit horoskop overrasker
Karaoke HVER fredag
Firmajulefrokost Koebenhavn
J-dag, J-day, julebryg, sne øl
Julefrokost Ad Libitum
sneøl julefrokost
Julefrokost København
Firmajulefrokost København
Julefrokost
julefrokost koebenhavn danmark
Firmajulefrokost julefrokost
Julefrokost på nettet
Nytår FEST medtag ALT
Nytårsfest Nytår fest
Nytårsfest
FastelavnsFEST..
Wok restaurant København
Single Rock diskotek-Cafe
Brunch Køge Bugt Sydkysten
Druegaarden-strandkro-Greve
Billig flytteforretning gratis
Fest selskabslokaler
Firmafest på TILBUD
Bryllupsfesten bryllupsfester
Festlokaler - selskabslokaler
Thailandsk restaurant Greve
Bryllup bryllupsfest wedding
Allike
Tel: 20 23 33 33
W3C HTML 4.01 Druegaarden....lige til 5 om morgen....
Druegaarden
Smiley - klik


...du medbringer nogle drikkevare - vi ordner resten!
Ønskejob tilbydes!
Spar tusindvis af dejlige danske kroner! klik her

Til deltids søges m/k medarbejder ca. 20 timer månedligt fortrinsvis i week-ends.

Lønnen er helt i top alt efter dine kvalifikationer.

Alle vore medarbejdere er på skattekortet og modtager også feriepenge.

Din alder er underordnet. du kommer til at betjene med kollegaer fra 25 til 65 år.
Du skal blot have god kondition, tænke selvstændigt, kune lide at have travlt, være meget servicemindet og lide at betjene på en venlig, personlig måde og have med feststemte mennesker at gøre, og du skal have humoristisk sans.

Dit sprog skal altid være dannet. Du skal være indstillet på at fremføre dig betjenende og kultiveret, og fornemme din plads.

Du skal møde i nyrenset og strøjet dres, hvid top, sort nederdel/bukser, nypudsede "løbesko" og med butterfly og navneskilt, velordnet frisure, enkelt make up og velduftende. Du skal vide med dig selv at du ser godt ud, være udhvilet, smilende, udadvendt, med vindende væsen, må ikke have spist hvidløg 3 dage før, og skal møde tjener "værktøj".

Uanset din baggrund, oplærer vi dig fra A-Z.

Druegaarden ønsker via sine gule skilte til Greve Strandvej at signalere, at gæsterne kan forvente rimelige priser, der ikke altid er de laveste.

Vort populære festarrangement bygger bla. på at gæsterne selv til Bilka-Nettopriser medbringer de på resturanter meget dyre drikkevare og som vi serverer i EGET og ugenert og flot pyntet festlokale.

Borddækningen skal ske helt i henhold til værtsparrets specielle ønsker for så vidt angår bordopstillinger, farver på duge, blomsterarrangementer og alt andet.

Værtsparret møder med drikke vare ca. 2 timer før arrangements opstart, og stiller disse på køl samtidig modtager Druegaarden bordplan, glaskort, de sidste instrukser, og herefter går borddækning igang, velkomst drink klargøres, sammen med anretning af med bragte saltstænger og nødder i hyggelige omgivelser.

Værtsparret tager altid hjem, slapper af, klæder om og møder op ca. 5 -10 min før gæsterne, hvor alt vedr. arrangement nu skal være helt bragt på plads (hovedbordet er dækket, velkomst klargjort).

Værtsparret sørger selv for at tage i mod gæsterne og for forsyner disse med velkomstdrink, der sker via dig skænket på transportabelt bord, alt samment meget nemt og enkelt, og du skal hele tiden have et vågent øje og fuldt tjek på hvad der foregår under velkomsten, så du kan hjæle til.

På Druegaarden ønsker vi at arrangementet kan få et så privat, personligt skær som blev arrangementet holdt hjemme i værtsparrets egen bolig.

Er der børn tilsted skal du være meget opmærksom på disse og du bør hele tiden vide
hvor de er, du skal være smilene, venlig, tilbyde dem vor videofilm og legetøj. Du skal give dem en "gratis is".

Gæster, der kræver speciel betjening, skal du være ekstra opmærksom herpå.

Vi kræver at menuer altid skal være absolut 1. klasses, og du skal være opmærksom på at disse ikke alene skal prøvesmages af vor kok, men også altid kontrolspises af en fra ledelsen, inden disse går ind. Der er omhyggeligt sørget for at den kulinariske oplevelse er i top, samt vor køkken, kok og serverings personale overholder kravene til smiley.

Du skal have tekniske fornemmelser, idet vort ventilationsanlæg, der skifter luften
20 gange i timen, disse skal give en dejlig frisk oplevelse. Anlæggene betjenes fra barerne af serveringspersonalet for at opnå det for det enkelte selskab mest personlige resultat.
Er der mange ældre, skal temperaturen måske være få grader højere etc.
Den sidste, hårfine justering overlader vi ikke til automatik, men til dig, der taler med gæsterne og modtager konkrete ønsker.

Du skal lade anlæggene køre under borddækning, således at lokalerne er gennem skyllede, frisk luft skal være tilstede straks gæsterne indtager velkomst drink, der sædvanlig vis indtages i vore smukke foyer eller flot udsmykket tilstødende lokale.

Vi gør hovedrent for hvert seleskab overalt , lokaler, toiletter, køkken ect. og polerer vinduer så disse står flotte, dette arbejde er utroligt vigtigt, og kontrolleres derefter af en leder.
Bliver du imidlertid opmærksom på mangler, skal du straks meddele ledelsen dette.

Ligeledes skal du være musikalsk interesseret. Vi har 2000 melodier, bl.a. masser af dinnermusik med Richard Clayderman, der spiller den skønneste klassiske musik over moderne, kendte melodier, lige en fryd for øret som blød og behagelig baggrundsmusik, medens vore gæster nyder vore menuer.

Du må ikke spille for højt, men til gengæld skal alle kunne høre baggrundsmusikken, som du dæmper ved taler, ligesom du skal spille vore mange baggrundsmelodier til de medbragte sange.

Du skal have overblik for, hvornår sange skal omdeles.

Du skal være opmærksom på selv det mindste vink fra værtsparret og gæsterne,
der alle skal have nogle vellykkede timer, hvor der er dejlig afstand til hverdagens pligter
og alle kan slappe af og nyde samværet.

Du skal have overblik for, når middagen er slut.

Du skal kunne tømme borde ud med dine kollegaer på 10 minutter og dække op til kaffe
i palmehavestemning og du laver Tá selv drinks bord, og du gør gæster opmærksom på,
at der er selvbetjening fra baren under dansen.

Du skal have fornemmelse af blød og behagelig baggrunds musik under kaffen og til dans.
Du skal udnytte vor specielle belysning samt vore flotte lysshows og gæsterne skal have
nogle hyggelige timer med snak og dans og gode minder med hjem.

På Druegaarden har vi ønsket at formidle absolut 1. klasses underholdning, for de gæster der ikke alene ønsker en stille middag for familie og venner, men også et godt entertainment.

Druegaarden formidler et 1½ times 5-stjernet show i verdensklasse, der ofte afvikles under kaffen og er en kæmpe, kæmpe succes, der gør festen til en enestående oplevelse.
Konferencier leder showet som en konkurrence, hvor gæsterne, der er kommet i ekstra god stemning, blot skal være smilende og livlige - som de jo altid er - deles i hold, der optræder.
Vinderne bestemmes af bifaldet og belønnes fx. med en "lille en" i baren.
Efter showet er gæster, der ikke kender hinanden, rystet sammen.

Desuden filmes deltagerne på video, som de får med hjem.

Værtsparret kan glæde sig over festen i mange år. Et minde for livet!.

Vi har fået rigtig megen ros og utallige har bedt os om at formidle dette andre steder.

Ligeledes kan vi formidle kendt og meget efterspurgt sanger, der få alle på dansegulvet
hen under kaffen og i 2 timer synger og underholder med populære 50'er, 60'er, 70'er, 80'er og 90'er melodier og sange. Gæsterne oplever dette som forrygende underholdende og de vil - uanset I tror dette - giver stribevis af solonumre.
Alle danser og synger med, og det hele oser af pæredansk hygge og afsluttes med
Boogie-Woogie
, hvor alle går i ring og synger Johnny Reimer's "Sikken' fest".

Alle husker denne flotte, frække og suveræne oplevelse og snakker om den i årevis. Druegaarden formidler her at festen ikke går i stå!

Også inkarnerede bænkevarmere kommer på dansegudvet.

Deltagende gæster bliver filmet og værtsparret får alle minderne med hjem på
VHS-bånd - rendyrket guldstøv, dette er en kæmpe succes.

Du skal kunne anrette natmad, klare uforudsete hændelser med gæster, der kan være blevet trætte. Du skal hjælpe værtsparret med at få gæsterne godt ud af døren og eventuelt en bil hjem - kort sagt: du har ansvaret for at gæsterne har fået en optimal oplevelse af absolut
1. klasses kvalitet
så vel gastronomisk, betjeningsmæssigt,
de tekniske installationer skal have været optimale, underholdning, musik etc. skal have været helt i top.

Du skal have sans for, at festen ikke kan gøres om, at det er her og nu, der skal sættes
100% ind, og at Druegaardens renommé bygger på gode anbefalinger fra glade, tilfredse gæster.

Fornemmer du at kunne håndtere ovennævnte og at du vil kunne lide ånden, der på nogle punkter er lidt gammeldags, men på andre fri, så skriv kort om dig selv til e-mail info@druegaarden.dk, og vedlæg CV.

Husk! Er du oplært i betjening og service på Druegaarden er du velanskrevet alle andre steder, dette er en referance du kan få brug for!


Husk også - Godt humør!!